Number of the records: 1
Marketing územnej jednotky ako jednotky životného priestoru
Title Marketing územnej jednotky ako jednotky životného priestoru Translation Marketing of Territorial Unit as a Unit of Living Space Author info František Olšavský Author Olšavský František Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 4 (2019), s. 25-41. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords imidž * jednotky územné štatistické * mestá * marketing Annotation Význam marketingu a imidžu mesta pri presadzovaní hodnôt miesta resp. mesta u cieľových skupín: občania, návštevníci, podnikatelia a zamestnanci. Príklad mesta Bratislava a prezentovanie výstupov hodnotenia miest v medzinárodných rebríčkoch s odhadom na potenciálny dopad u cieľových skupín. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 186.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1