Number of the records: 1
Geomarketing - nová vízia marketingového prístupu a jeho aplikácia v obchodnom podniku
Title Geomarketing - nová vízia marketingového prístupu a jeho aplikácia v obchodnom podniku Author info Jaroslav Kita, Pavol Konštiak Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 59-71. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing územia * maloobchod * trh * predajne * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * systémy informačné * báza dát Annotation Priestorovosť ako hlavný znak spájajúci geografiu a marketing. Priestorové (geografické) aspekty štúdia maloobchodu v podmienkach trhového prostredia. Etapy aplikácie geomarketingu v obchodnom podniku. Ciele geomarketingu. Určenie cieľov a definovanie rizík umiestnenia maloobchodnej jednotky. Disponibilné a vhodné informácie. Tvorba databázy údajov. Realizácia systému spracovania a analýzy údajov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00892-004, kópia plného textu
article
Number of the records: 1