Number of the records: 1
Flexibilita přes hranice firmy
Title Flexibilita přes hranice firmy Author info Gustav Tomek Author Tomek Gustav Source document Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 3 (2010), s. 8-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 339.137 - Konkurencia Keywords konkurencieschopnosť * zákazníci * manažment * dodávatelia * reťazce dodávateľsko-odberateľské * outsourcing * flexibilita Annotation Splnenie požiadaviek zákazníka ako hlavná filozofická aj realizačná výzva pre marketing. Cesty zvyšovania konkurenčnej schopnosti z pohľadu všetkých účastníkov hodnototvorného procesu. Integrácia firmy do konkurencieschopného dodávateľského reťazca. Starégia reťazca založená na stratégii ťahu (pull). Fungujúci podnikový manažment. Rozhodovanie o outsourcingu. Vytváranie medzipodnikových sietí. Spájanie podnikov do komplexného dodávateľského reťazca - supply chain. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-4
article
Number of the records: 1