Number of the records: 1
Význam hodnotenia nových technológií a produktov ako súčasti nástrojov na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníkov
Title Význam hodnotenia nových technológií a produktov ako súčasti nástrojov na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníkov Translation The Importance of Evaluating New Technologies and Products as Components in Creating a Marketing Multiple Consumer Value Author info Lujza Jurkovičová Author Jurkovičová Lujza EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 9, č. 36 (2016), s. 408-419. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493 Note VEGA 1/0282/15 "Nástroje marketingovej politiky v nových obchodných modeloch orientovaných na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja" Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords rozhodovanie investičné * technológie nové * technológie obchodné * prostredie podnikateľské * návratnosť investícií * inovácia výrobkov * výhody konkurenčné * výkonnosť inovačná Annotation Analýza problematiky vybraných aspektov zavádzania nových technológií alebo produktov na trh s ohľadom na ich komerčný ptenciál a vytváranie viacnásobnej hodnoty pre zákazníka. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01643-004, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 33-36
article
Number of the records: 1