Number of the records: 1
Ideální event pro ideálního klienta? - (ne)existuje!
Title Ideální event pro ideálního klienta? - (ne)existuje! Author info Hana Pfejferová Author Pfejferová Hana Source document Marketing magazine. Č. 7/8 (2004), s. 40-41. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords propagácia * firmy * marketing * kultúra podniková * partneri obchodní * klienti * vzťahy obchodné * vzťahy spoločenské Annotation Event marketing - prezentácia firmy prostredníctvom spoločenskej udalosti. Využitie služieb " event agentúry " . Voľba vhodného druhu eventu ako prostriedok na vytvorenie správneho obrazu o firme. Faktory ovplyvňujúce úspešnosť spoločenskej udalosti firmy. Formy spoločenskej udalosti.Catering ( výber občerstvenia ), raut ( najobľúbenejšia forma podávania občerstvenia s možnosťou neformálnej komunikácie). Koktail. Banket. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 7-12
article
Number of the records: 1