Number of the records: 1  

Veletrhy mohou být efektivním nástrojem marketingu.

  1. Title Veletrhy mohou být efektivním nástrojem marketingu.
    Author infoLadislav Kocka, Lucie Zumrová
    Author Kocka Ladislav (Interwiewer)
    Co-authors Zumrová Lucie (Interviewee)
    Source document Marketing magazine. Č. 10 (2004), s. 32-33. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * propagácia * veľtrhy * Česko
    AnnotationRozhovor autora s vedúcou odboru marketingovej stratégie a komunikácie akciovej spoločnosti Veletrhy Brno. Veľtrh ako efektívny nástroj marketingovej komunikácie. Účasť a.s. Veletrhy Brno na Svetovej výstave Expo 2005 v Japonsku. Prezentácia krajiny a prilákanie turistov a zahraničných investorov. Finančná spoluúčasť a.s. Veletrhy Brno na znovuotvorení letiska.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.