Number of the records: 1
Veletrhy mohou být efektivním nástrojem marketingu.
Title Veletrhy mohou být efektivním nástrojem marketingu. Author info Ladislav Kocka, Lucie Zumrová Author Kocka Ladislav (Interwiewer) Co-authors Zumrová Lucie (Interviewee) Source document Marketing magazine. Č. 10 (2004), s. 32-33. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * propagácia * veľtrhy * Česko Annotation Rozhovor autora s vedúcou odboru marketingovej stratégie a komunikácie akciovej spoločnosti Veletrhy Brno. Veľtrh ako efektívny nástroj marketingovej komunikácie. Účasť a.s. Veletrhy Brno na Svetovej výstave Expo 2005 v Japonsku. Prezentácia krajiny a prilákanie turistov a zahraničných investorov. Finančná spoluúčasť a.s. Veletrhy Brno na znovuotvorení letiska. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 7-12
article
Number of the records: 1