Number of the records: 1
"Řízení" autenticity značky
Title "Řízení" autenticity značky Parallel title Managing the authenticity of the brand Author info Ivan Bureš Author Bureš Ivan Source document Marketing magazine. Roč. 9, č. 3 (2005), s. 28-29. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech, English Country of Edition Czech Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky výrobkov * značky kvality * produkty * spotrebitelia * štýl životný * potreby materiálne * manažéri * predaj * nákup * podpora predaja Annotation Motivátory nákupu: životná potreba, životný štandard a životný štýl. Značka ako kultúrno-spoločenský symbol. Autentická identifikácia spotrebiteľa podľa značky. Úloha brand manažéra. Nadčasovosť značky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-6
article
Number of the records: 1