Number of the records: 1
Mediálny trh v roku 2004
Title Mediálny trh v roku 2004 Author info Ivana Šimlovičová Author Šimlovičová Ivana Source document Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 5 (máj 2005). - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005 TOP v slovenskej reklame 2004. s. 88-89. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania Keywords médiá * trh * televízia * rozhlas * tlač * vydavateľstvá * Slovensko * 2004 Annotation Príchod peoplemetrov - udalosť roka nielen pre TV, ale pre celý mediálny trh. Na rozhlasovom trhu rezonovala rastúca dominancia rádia Expres, príchod GES-u a reforma SRo, v tlači nárast počtu titulov. Spokojnosť vydavateľov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-6 + 8 príl.
article
Number of the records: 1