Number of the records: 1
Budúcnosť tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM
Title Budúcnosť tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM Translation Future formation of enterprise marketing strategy oriented at application of TQEM philosophy Author info Adrián Podskľan Author Podskľan Adrián Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 13, č. 2 (2005), s. 27-29. - Žilina : MASM, 2005. ISSN 1335-9231 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * marketing environmentálny * metódy * prostredie životné * podnik * konkurencieschopnosť * zákazníci Annotation Marketingová stratégia podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM. TQEM je prístup stáleho zlepšovania kvality procesov a výrobkov zasahujúcich do životného prostredia. Nová metóda BSC - Balanced Scorecard. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1