Number of the records: 1
Globální strategie versus lokální trhy
Title Globální strategie versus lokální trhy Author info Petr Hampl Author Hampl Petr Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 12 (Prosinec 2005), s. 46-48. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords riadenie podnikové * riadenie strategické * manažment * marketing * spoločnosti * spolupráca medzinárodná * globalizácia * trh miestny * komunikácia firemná * komunikácia interná * komunikácia manažérska * komunikácia externá Annotation Komunikačná stratégia marketingových manažérov pracujúcich pre medzinárodnú spoločnosť. Globálna verzus lokálna stratégia. Komunikačná stratégia prispôsobená lokálnym podmienkam. Interná a externá komunikácia. Internet a firemná komunikácia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-12 + 9 príl
article
Number of the records: 1