Number of the records: 1  

Komunikace v B2B a B2C

  1. Title Komunikace v B2B a B2C
    Author infoTamara Uldrichová
    Author Uldrichová Tamara
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 3 (Březen 2006). - Praha : Economia, 2006
    Direct marketing : společná příloha měsíčníku Trend Marketing 3/2006 a týdeníku Marketing & Media 13/2006. s. 6-7. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords marketing priamy * komunikácia * komunikácia masová * komunikácia elektronická * nástroje marketingové * obchod * zákazníci * reklama * legislatíva * ochrana údajov osobných * služby * spoločnosť informačná
    AnnotationDirect marketing predstavuje priamu komunikáciu v segmentoch B2B alebo B2C a ponúka možnosť priameho zacielenia, segmentácie a možnosť jasne merateľných obchodných a marketingových výsledkov. Čím sa od seba líši komunikácia v segmente B2B a B2C. Platnosť lesgislatívy. Využitie komunikačných nástrojov pre aktívne oslovenie. Zľavy, bonusy a darčeky v segmente B2C. Distribúcia v B2B a B2C.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-12 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.