Number of the records: 1
Ako čeliť konkurencii ? Nápadmi a úprimnosťou !
Title Ako čeliť konkurencii ? Nápadmi a úprimnosťou ! Author info Renata Môciková, Miloš Toman Author Môciková Renata (Interwiewer) Co-authors Toman Miloš (Interviewee) Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 4 (apríl 2006), s. 12-13. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * podnik malý Annotation Rozhovor s Milošom Tomanom, autorom koncepcie intuitívneho marketingu, ktorý predstavuje nové príležitosti najmä pre menšie firmy. Kľúčová zásada intuitívneho marketingu - Myslite na to, komu môžete prospieť, nie komu môžete predať. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-6 + 7 príl.
article
Number of the records: 1