Number of the records: 1
Třemi kroky k vyšší návratnosti investic do marketingu
Title Třemi kroky k vyšší návratnosti investic do marketingu Author info Jesko Perrey, Hajo Riesenbeck Author Perrey Jesko Co-authors Riesenbeck Hajo Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 6-7 (Červen-červenec 2006), s. 50. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku Keywords financovanie * investície * rozpočet nákladov * marketing * organizácie * firmy * efektívnosť * účinnosť ekonomická * reklama Annotation Tri kroky k efektivite a transparentnosti vykazovania návratnosti marketingových investícií. Prehodnotenie, optimalizácia a inštitucionalizácia investícií. Zaistenie maximálnej transparentnosti rozpočtu. Efektívne a účinné vynaloženie rozpočtu. Dôsledná realizácia v organizácii. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-12 + 8 príl.
article
Number of the records: 1