Number of the records: 1  

Vedomosti ako produktívny faktor rozvoja obchodu a marketingu

  1. Title Vedomosti ako produktívny faktor rozvoja obchodu a marketingu
    Author infoZuzana Francová
    Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-6. október 2006, Vzdelávací inštitút COOP, Mojmírovce. S. 106-111. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 331.36 - Podpora ďalšieho vzdelávania v podniku
    Keywords vedomosti * ekonomika vedomostná * vzdelávanie ďalšie * zamestnanci * kapitál ľudský * kapitál intelektuálny * obchod * marketing
    AnnotationVýznam vedomostí pre rozvoj obchodu a marketingu. Ľudský kapitál a intelektuálny kapitál. Vedomostná ekonomika. Podnikový vzdelávací systém ako faktor implementácie podnikovej kultúry. Vzdelávanie zamestnancov. Prínosy vedomostí pre firmu a námety na skúmanie ľudského kapitálu v oblasti obchodu a marketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 01027-029, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.