Number of the records: 1
Vnímanie značiek mladými ľuďmi
Title Vnímanie značiek mladými ľuďmi Author info Janka Kopaničová Author Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 24. november 2006. S. 223-229. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Merkúr 2006 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2290-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * značky výrobkov * mládež * správanie * skupiny vekové * zákazníci * imidž * kvalita Annotation Mladí ako cieľová skupina. Nákupné správanie mladej generácie nazývanej "generácia Y". Východiská marketingu mladých na Slovensku. Prognózy poklesu počtu mladých ľudí v SR. Mladí a značky. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 01089-018, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1