Number of the records: 1
Marketing ako nástroj zlepšenia podnikania poľnohospodárskych subjektov v znevýhodnených regiónoch Slovenska
Title Marketing ako nástroj zlepšenia podnikania poľnohospodárskych subjektov v znevýhodnených regiónoch Slovenska Author info Vladimír Kocák Author Kocák Vladimír EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document National and regional economics VII : international conference proceedings : 1th-3th october, 2008 : Herľany, Slovak Republic. S. 371-376. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2008. ISBN 978-80-553-0084-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.43 - Poľnohospodárstvo ako hospodárske odvetvie Keywords poľnohospodárstvo * podnikanie * Slovensko * marketing * stratégia podniková Annotation Využitie marketingu ako nástroja pre rozvoj a rast obchodných činností. Poľnohospodárske podnikateľské subjekty na území SR. Zapojenie prvkov marketingu do dlhodobej stratégie farmy. Návrh najvhodnejšej stratégie pre poľnohospodárske družstvo v Kapušanoch. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01575-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 120.7 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1