Number of the records: 1
Vybrané faktory tvorby cien na jednotnom trhu Európskej únie
Title Vybrané faktory tvorby cien na jednotnom trhu Európskej únie Author info Júlia Lipianska Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. S. 22-28. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords ceny * tvorba cien * rozhodovanie * marketing mix * trh spoločný * Európska únia Annotation Cena je len jedným z nástrojov marketingového mixu, ktoré firma využíva na dosiahnutie svojich cieľov. Rozhodnutia o cenotvorbe ovlyvňujú a sú ovplyvňované rozhodnutiami o produkte, distribúcii a marketingovej komunikácii. Rozhodovanie o cenách musí byť starostlivo koordinované s ostatnými rozhodnutiami o marketingovom mixe už pri tvorbe marketingového programu. Interné a externé faktory rozhodovania o cenách. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00817-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1