Number of the records: 1
Zákazník v centre pozornosti
Title Zákazník v centre pozornosti : IT systém by mal integrovať podnikové procesy s dôrazom na CRM Author info Ján Ferjo Author Ferjo Ján Source document Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Č. Máj 2009 (2009), s. 27. - Bratislava : Goodwill, 2009. ISSN 1337-9798 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * procesy podnikové * technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné * prostredie podnikateľské * výhody konkurenčné Annotation S meniacim sa trhovým prostredím sa menia aj očakávania klientov a ich správanie. Uplatňovanie holistického prístupu k riešeniu zákazníckych vzťahov ako predpoklad pre získanie konkurenčnej výhody. Integrácia IT systému do podnikových procesov s dôrazom na CRM (Customer Relationship Management) Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2009: Máj-December
article
Number of the records: 1