Number of the records: 1
Marketingový výskum vo vzdelávacích inštitúciách
Title Marketingový výskum vo vzdelávacích inštitúciách Author info Marta Matulčíková Author Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. Č. 9 (2009), s. 7-13. - Bratislava : IURA EDITION, 2009. ISSN 1336-9849 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Keywords výskum marketingový * vzdelávanie * školy * študenti * programy študijné * učitelia * analýzy Annotation Marketingový výskum a tvorba vzdelávacieho programu ako produktu vzdelávacej inštitúcie. Vzdelávanie musí spĺňať parametre, aby pritiahlo zákazníkov. Marketingová analýza a proces marketingového výskumu vzdelávania. Vzdelávacie inštitúcie a uplatnenie absolventov na trhu práce. Zvyšovanie informovanosti o aktuálnych potrebách a tvorba stratégie vzdelávacieho subjektu. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01703-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 7-12
article
Number of the records: 1