Number of the records: 1
Vybrané okruhy smerovania marketingovej terminológie na počiatku 21. storočia
Title Vybrané okruhy smerovania marketingovej terminológie na počiatku 21. storočia Translation Selected marketing terminology tendencies at the beginning of the 21st century Author info Milan Oreský Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Neologizmy v terminológii marketingu : vedecký seminár o problematike neologizmov v obchodnovedných disciplínach. S. 81-96. - Brno : Tribun EU, 2010. ISBN 978-80-7399-944-5 Note VEGA 2/0091/09 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * vývoj * história * angličtina * slovenčina * terminológia Annotation Stručná história marketingu a vývoj marketingu ako vedy. Marketing na Slovensku. Slovenská marketingová terminológia. Vybrané aktuálne otázky marketingovej terminológie: hodnota pre zákazníka, hodnota životného cyklu zákazníka, cross-selling, up-selling, equity, event marketing. Návrhy a stanoviská k prekladom vybraných termínov z aktuálnej anglickej marketingovej terminológie. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00649-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1