Number of the records: 1
Seniori ako cieľová skupina
Title Seniori ako cieľová skupina Author info Michal Kraus Author Kraus Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 242-246. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * komunikácia marketingová * spotrebitelia * seniori * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing mix * vývoj populačný * potreby spoločenské * ukazovatele demografické Annotation Koncipovanie marketingových stratégií. Význam poznania seniorov ako skupiny spotrebiteľov. Demografický vývoj a pokračovanie populačného starnutia. Dobre zabezpečení starší ľudia, tzv. whopies (well-health & wealthsuited-elder-people). Vytvorenie marketingového mixu v dôsledku demografických zmien. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00838-038, originál dokumentu
article
Number of the records: 1