Number of the records: 1
Psychológia v tlačenej reklame na obaloch čokolád
Title Psychológia v tlačenej reklame na obaloch čokolád Parallel title The Psychology in printed advertising on chocolate products Author info Juraj Chebeň, Veronika Gondová Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Gondová Veronika Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 255-260. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * propagácia * produkty * čokoláda * značky výrobkov * psychológia * prieskum informačný Annotation Analýza a hodnotenie psychologických aspektov reklamy vo vybraných tlačených médiách a ich vplyv na vnímanie spotrebiteľov. Dotazníkový prieskum na vzorke 100 respondentov. Cieľ prieskumu - zistiť vplyv vybraných psychologických prvkov v tlačenej reklame na vnímanie respondentov a zistiť preferencie respondentov voči pôvodným obalom čokolád značky Milka a Figaro v porovnaní s predkladanými návrhmi. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01434-017, originál dokumentu
article
Number of the records: 1