Number of the records: 1
Potenciál rozvoja e-commerce a inovatívnych foriem marketingu v Slovenskej republike
Title Potenciál rozvoja e-commerce a inovatívnych foriem marketingu v Slovenskej republike Author info Dáša Zaujecová, Veronika Konštiaková Author Zaujecová Dáša EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Konštiaková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 223-232. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
Note VEGA 1/0557/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 681.3.004.14 - Využitie počítačov Keywords marketing * technológie nové * obchod elektronický * internet * regulácia * poriadok právny Annotation Nové technológie využívané v marketingu, akými sú napríklad elektronické obchodovanie a mobilný marketing. Stručný opis ich vzniku a vývoja, analýza výhod, ale aj rizík ich využívania a odhad budúcich trendov. Členenie obchodných vzťahov v rámci e-commerce. Stav e-commerce na Slovensku. Preferencie a postoje slovenských užívateľov internetu. Slovenská asociácia pre elektronický obchod. Výhody mobilného marketingu, oproti iným marketingovým metódam. Právne aspekty e-commerce a m-marketingu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00205-048, originál dokumentu
article
Number of the records: 1