Number of the records: 1
Marketingové plánovanie v podmienkach globalizácie
Title Marketingové plánovanie v podmienkach globalizácie Author info Kamila Valkovcová Author Valkovcová Kamila Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. S. [1-5]. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords globalizácia * prostredie podnikateľské * marketing * plán marketingový * trh * riadenie vzťahov s dodávateľmi * riadenie vzťahov so zákazníkmi * ciele podnikové Annotation Globalizácia predstavuje reakciu na presýtenosť domácich trhov a odstraňuje bariéry medzi jednotlivými krajinami. Marketingové plánovanie pomáha podnikom uspieť v globálnej ekonomike, ktorá vyžaduje neustále zmeny v trhovom prostredí. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1