Number of the records: 1  

Definícia kategórie a spotrebiteľské správanie v sortimente mobilných telefónov

  1. Title Definícia kategórie a spotrebiteľské správanie v sortimente mobilných telefónov
    Author infoAndrea Jazbec
    Author Jazbec Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. s. 60-76. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords správanie spotrebiteľa * manažment sortimentný * telefón mobilný * rozhodovanie manažérske * informácie * pojmy
    AnnotationManažment kategórií a jeho podstata. Manažment kategórií ako filozofia a ako proces. Definícia kategórií v sortimente mobilných telefónov. Spotrebiteľské správanie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01584-007, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.