Number of the records: 1
Marketing principles and approaches applied in the public sector
Title Marketing principles and approaches applied in the public sector Translation Princípy a prístupy marketingu a ich aplikácia vo verejnom sektore Author info Dušan Masár Author Masár Dušan Source document Politické vedy : časopis pre politológiu, najnovšie dejiny, medzinárodné vzťahy, bezpečnostné štúdiá. Roč. 15, č. 2 (2012), s. 124-136. - Banská Bystrica : Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB, 2012. ISSN 1335-2741 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords nástroje marketingové * ekonomika verejná * sektor verejný * marketing * marketing sociálny * marketing politický * marketing spoločenský Annotation Možnosti a implementácia marketingových prístupov a konceptov v oblasti verejnej ekonomiky. Rozdiely v zameraní komerčného a verejno-prospešného marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 443.6 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1