Number of the records: 1
Vnímanie značky Apple
Title Vnímanie značky Apple Parallel title Apple brand perception Author info Beáta Polťáková, Janka Kopaničová Author Polťáková Beáta Co-authors Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 176-186 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia obchodná * stratégia marketingová * rozhodovanie nákupné * lojálnosť zákazníkov * značky výrobné * spotrebitelia Annotation Výskum, zameraný na hodnotu značky Apple, a nákupné rozhodovanie spotrebiteľa. Vnímanie značky Apple spotrebiteľmi, aké majú s touto značkou asociácie, a prečo sa rozhodli zakúpiť si produkty práve tejto značky. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00920-021, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 588.6 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1