Number of the records: 1
Marketingová komunikácia miest a obcí a nástroje komunikačného mixu
Title Marketingová komunikácia miest a obcí a nástroje komunikačného mixu Translation Marketing communications municipalities and tools of the communication mix Author info Štefan Majtán, Mária Spišiaková Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Trendy v podnikání 2013 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : Plzeň, 14. - 15. listopadu 2013. S. [1-6] CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2013. ISBN 978-80-261-0321-9 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Note VEGA 1/0100/13 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing mestský * marketing regionálny * marketing mix * komunikácia marketingová * správa verejná Annotation Zadefinovanie pojmu regionálneho a mestského marketingu na určenie jeho úlohy a cieľov. Aktuálne trendy v nástrojoch komunikačného mixu, a ktoré nástroje marketingovej komunikácie sú najvhodnejšie a najúčinnejšie pre marketingovú komunikáciu miest a regiónov. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01633-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1