Number of the records: 1
Vplyv virtuálneho prostredia internetu na budovanie digitálnej značky
Title Vplyv virtuálneho prostredia internetu na budovanie digitálnej značky Parallel title The impact of the virtual environment of the internet to build your brand digital Author info Mária Szivósová Author Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Source document Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [recenzovaný zborník príspevkov] : III. medzinárodná vedecká internetová videokonferencia vedeckých pracovníkov a doktorandov : 20. november 2013, [virtuálne EU Bratislava]. S. 92-102 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3769-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Keywords internet * stránky webové * marketing * značky * firmy * digitalizácia Annotation História internetových katalógov a vyhľadávačov. Vyhľadávače Yahoo, Alta Vista, Google. SEM (Search engine marketing), SEO (Search engine optimization). Výhody a nevýhody internetového marketingu. Optimalizácia stránky (SEO copywriting). Validátor prístupnosti webových stránok - Cynthia says. Rast hodnoty digitálnej značky. Najväčší skokani v rebríčku najhodnotnejších značiek. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01487-010, originál dokumentu
article
Number of the records: 1