Number of the records: 1
Dostupnosť ako základný prvok atraktívnosti predajne
Title Dostupnosť ako základný prvok atraktívnosti predajne Translation Accessibility as an essential element of attractiveness of the retail unit Author info Pavol Kita Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 12, č. 29 (2013), s. 46-56. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2013. ISSN 1335-9746 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords predajne * konkurencieschopnosť * siete obchodné * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová Annotation Analýza dostupnosti maloobchodných predajní v meste Bratislava a možnosti zvýšenia ich atraktívnosti. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00181-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 28-30
article
Number of the records: 1