Number of the records: 1  

Informačný vplyv referenčných skupín na spotrebiteľské preferencie naprieč kultúrami

  1. Title Informačný vplyv referenčných skupín na spotrebiteľské preferencie naprieč kultúrami
    TranslationInformation influence of reference groups on consumer preferences across cultures
    Author infoPeter Štetka, Mária Braunová
    Author Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Braunová Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Trendy v podnikání 2014 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : Plzeň, 13. - 14. listopadu 2014. S. 1-6 CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2014 / Čechurová Lenka ; Jiřincová Milena ; Trendy v podnikání 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-261-0444-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem (50%)
    VEGA 1/1174/12 Diagnostika podnikových procesov v kontexte manažmentu rizika a stanovenia hodnoty podniku (50%)
    NoteVEGA 1/0100/13, 50%. - VEGA 1//1174/12, 50%
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * správanie sociálne * informácie * kultúra * nákup
    AnnotationDôvera ako základný predpoklad informačného vplyvu. Komparatívny index dôvery iným ľuďom. Situačné faktory informačného vplyvu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01140-009, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.