Number of the records: 1
Informačný vplyv referenčných skupín na spotrebiteľské preferencie naprieč kultúrami
Title Informačný vplyv referenčných skupín na spotrebiteľské preferencie naprieč kultúrami Translation Information influence of reference groups on consumer preferences across cultures Author info Peter Štetka, Mária Braunová Author Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Braunová Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Trendy v podnikání 2014 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : Plzeň, 13. - 14. listopadu 2014. S. 1-6 CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2014 / Čechurová Lenka ; Jiřincová Milena ; Trendy v podnikání 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-261-0444-5 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem (50%)
VEGA 1/1174/12 Diagnostika podnikových procesov v kontexte manažmentu rizika a stanovenia hodnoty podniku (50%)
Note VEGA 1/0100/13, 50%. - VEGA 1//1174/12, 50% Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * správanie sociálne * informácie * kultúra * nákup Annotation Dôvera ako základný predpoklad informačného vplyvu. Komparatívny index dôvery iným ľuďom. Situačné faktory informačného vplyvu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01140-009, originál dokumentu
article
Number of the records: 1