Number of the records: 1
A Social Marketing Approach to Behaviour Change
Title A Social Marketing Approach to Behaviour Change Translation Prístup sociáneho marketingu ku zmene správania Author info Eva Bikárová Author Bikárová Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. pp. 16-24 [CD-ROM]. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2014 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-3993-7 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy Keywords marketing sociálny * nástroje marketingové * behaviorizmus * hazard morálny * organizácie neziskové * analýzy Annotation Definícia a klasifikácia sociálneho marketingu. Marketingové analýzy, marketingový mix, etické dilemy. Stupne zmeny správania populácie vplyvom sociálneho marketingu. Rámec behaviorálneho manažmentu. Nevedomé efekty sociálnych kampaní. Limity sociálneho marketingu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01933-016, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 696.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1