Number of the records: 1
Foreign markets entry motives and strategies of polish exporters
Title Foreign markets entry motives and strategies of polish exporters Author info Jaroslav Ďaďo, Jan W. Wiktor, Agnieszka Żbikowska Author Ďaďo Jaroslav Co-authors Wiktor Jan W. Żbikowska Agnieszka Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 18, č. 2 (2015), s. 135-150. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2015. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords trh zahraničný * vývoz * firmy * internacionalizácia * marketing * Poľsko Annotation Článok prezentuje výsledky výskumu poľských firiem, ktoré exportujú svoje výrobky na zahraničné trhy. Motívy, podmienky a formy expanzie. Marketingové stratégie poľských exportérov v procese internacionalizácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 1.2 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1