Number of the records: 1
Európsky spotrebiteľ v oblasti predaja módneho oblečenia na príklade najväčších maloobchodníkov v prostredí európskeho trhu
Title Európsky spotrebiteľ v oblasti predaja módneho oblečenia na príklade najväčších maloobchodníkov v prostredí európskeho trhu Parallel title European consumer in fashionable clothing market on the example of the largest retailers in the area of the European market Author info Veronika Miháliková Author Miháliková Veronika Source document Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. S. 49-60 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Pavliková Marta ; Matulčíková Marta ; Kriváň Andrej. ISBN 978-80-225-4203-6 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Note KEGA 018EU-4/2014 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords maloobchod * odevy * správanie spotrebiteľa * výhody konkurenčné * modely riadenia * euromarketing Annotation Charakteristika a analýza modelov riadenia dvoch spoločností, ktoré dosahujú v oblasti predaja módnych odevov najvyššie obraty na európskom trhu. Identifikácia atribútov podnecujúcich konkurenčnú výhodu spoločností ZARA a H&M, prieskum zákazníckych motívov, potrieb a preferencií v prostredí slovenského trhu, vytvorenie profilu zákazníka a návrh odporúčaní vedúcich k zdokonaleniu existujúcich procesov a zvýšeniu kvality poskytovaných služieb. Database ARTICLES
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 319.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1