Number of the records: 1
Zákazníci ako indikátor úspešnosti startupu
Title Zákazníci ako indikátor úspešnosti startupu Parallel title Customers as an indicator of the success of the startups Author info Ráchel Matušková Author Matušková Ráchel EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. [1-8] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4280-7 Note I-15-101-00 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords start-up * podnikanie * podnikatelia * zákazníci * technológie informačné * technológie komunikačné * softvér * reštaurácie * hotely Annotation Úspešné a zanikajúce start-upy. Cieľoví zákazníci a trhový potenciál ako faktor úspechu v skúmaných start-upoch: Aerobtec, Amena, LIFARS, Villo.in, Bookio, Hotelio, Creedoo, Dreamosh, Videoobhliadky. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00960-076, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 618.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1