Number of the records: 1
Reklamní trh v ČR: analýza mediální proliferace
Title Reklamní trh v ČR: analýza mediální proliferace Translation Advertising market in Czech Republic: media proliferation analysis Author info Daria Gunina, Tomáš Kincl Author Gunina Daria Co-authors Kincl Tomáš Source document Logos Polytechnikos. Roč. 8, č. 3 (2017), s. 27-43. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2017. ISSN 1804-3682 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords reklama * propagácia * trh * médiá * televízia * rozhlas * tlač * konkurencia * investície * Česko Annotation Analýza vplyvu proliferácie médií na vývoj reklamného trhu v masmédiách v Českej republike v rokoch 2010-2016. Snaha médií odlíšiť sa od konkurencie a orientovať sa na špecifické skupiny. Prejavy mediálnej proliferácie. Analýza českého televízneho trhu, rozhlasového trhu a trhu tlačených médií. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 404.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1