Number of the records: 1
Digitization, Digital Marketing and Customer's Participation at Marketing Activities
Title Digitization, Digital Marketing and Customer's Participation at Marketing Activities Translation Digitalizácia, digitálny marketing a účasť zákazníkov na marketingových aktivitách Author info Jana Naščáková, Lenka Danková Author Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 35 (2017), s. 5-8 online. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * digitalizácia * technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové * marketing elektronický * marketing manažment Annotation Definícia jednotlivých pojmov. Digitalizácia na Slovensku a v Európe. Index digitálnej ekonómie. Participácia a získavanie lojality zákazníkov prostredníctvom ústnej komunikácie (Customer word-of-mouth) a obsahového marketingu (content marketing). Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00702-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 35
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 244.3 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1