Number of the records: 1  

Digitization, Digital Marketing and Customer's Participation at Marketing Activities

  1. Title Digitization, Digital Marketing and Customer's Participation at Marketing Activities
    TranslationDigitalizácia, digitálny marketing a účasť zákazníkov na marketingových aktivitách
    Author infoJana Naščáková, Lenka Danková
    Author Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 35 (2017), s. 5-8 online. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * digitalizácia * technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové * marketing elektronický * marketing manažment
    AnnotationDefinícia jednotlivých pojmov. Digitalizácia na Slovensku a v Európe. Index digitálnej ekonómie. Participácia a získavanie lojality zákazníkov prostredníctvom ústnej komunikácie (Customer word-of-mouth) a obsahového marketingu (content marketing).
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00702-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 35

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF244.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.