Number of the records: 1
Analýza nákupného správania cez internet
Title Analýza nákupného správania cez internet Parallel title Analysis of Buying Behavior over the Internet Author info Ingrid Potisková Author Potisková Ingrid EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Source document Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2018 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 21.9.2018 Skalica, Slovensko. S. 43-49. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan ; Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2018 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4567-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords internet * správanie spotrebiteľa * komunikácia * komunikácia obchodná * zákazníci * obchod elektronický Annotation Správanie zákazníka pri nákupe cez internet. Model See, Think, Do, Care - zložený zo štyroch fáz, poskytuje pohľad na cestu zákazníka a umožňuje firme zistiť, kam by mala zamerať svoje úsilie pri komunikácii so zákazníkmi. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00826-007, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 177.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1