Number of the records: 1
Vplyv pandémie COVID-19 na nákupné správanie v predvianočnom období
Title Vplyv pandémie COVID-19 na nákupné správanie v predvianočnom období Parallel title The Impact of the COVID-19 Pandemic on Pre-Christmas Shopping Behavior Author info Dominika Vernerová, Michal Jankovič Author Vernerová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mladí vedci 2021 : Zborník vedeckých príspevkov. S. 152-162 online. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, Fakulta ekonómie a podnikania, Univerzita J. Selyeho, Fakulta ekonómie a informatiky, 2021. ISBN 978-80-89453-94-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords koronavírus * obchod elektronický * nákup * správanie spotrebiteľa Annotation Hlavné zmeny v spotrebiteľskom správaní pri nákupe vianočných darčekov v roku 2020 počas pandémie COVID-19. Hlavné faktory ovplyvňujúce nákup vianočných darčekov u slovenských spotrebiteľov a zmeny v pomere frekvencie nákupu v kamenných predajniach a na e-shopoch. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00731-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 307.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1