Number of the records: 1  

Using a Personalized Learning Style and Google Classroom Technology to Bridge the Knowledge Gap on Computer Science

  1. Title Using a Personalized Learning Style and Google Classroom Technology to Bridge the Knowledge Gap on Computer Science
    TranslationPoužívanie prispôsobeného štýlu učenia a technológie v triede Google na preklenutie vedomostnej medzery v informatike
    Author infoZhanat Kopeyev, Akan Mubarakov, Jaroslav Kultan, Gaukhar Aimicheva, Yessenkeldy Tuyakov
    Author Kopeyev Zhanat
    Co-authors Mubarakov Akan
    Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Aimicheva Gaukhar
    Tuyakov Yessenkeldy
    Source document International Journal : Emerging Technologies in Learning. Vol. 15, no. 2 (2020), pp. 118-129. - Vienna : International Association of Online Engineering. ISSN 1863-0383
    NoteRegistrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionAustria
    Keywords informatika * technológie informačné * vzdelanie * vedomosti * Kazachstan
    AnnotationČlánok je venovaný výzve preklenutia vedomostnej priepasti o informatike v kontexte kazašského vzdelávania. Autori diskutujú o hlavných príčinách medzery vo vedomostiach o informatike u študentov prvého ročníka a navrhujú vhodnú výučbu na riešenie naznačenej výzvy. Uvažované vyučovanie je založené na princípe nadväznosti na vyučovanie, ktorý poskytuje koreláciu medzi rôznymi úrovňami vzdelávania a zvyšuje efektivitu vyučovania. Rôzne úrovne študijných výsledkov študentov v oblasti informatiky sa považujú za jednu z najdôležitejších príčin skúmanej výzvy.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00923-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF947.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.