Number of the records: 1  

Veľtrhy a ich marketingové funkcie

  1. Title Veľtrhy a ich marketingové funkcie : úspešná prezentácia firmy na veľtrhu
    Author infoMarek Baluška
    Author Baluška Marek
    Issue dataNitra : Stredisko prípravy katalógov a tlače , 2001. - 163 s.
    ISBN80-967796-3-X
    Document kindpríručky praktické
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    Keywords veľtrhy * marketing * firmy * adresáre * marketing mix * výstavy * rozpočty * organizácia * reklama * propagácia * infraštruktúra * spolupráca podnikov * spolupráca cezhraničná * údaje štatistické * informácie * porovnanie medzinárodné * Európa * Ázia * Afrika * Austrália * SVE * Slovensko * Česko
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number776503

    Call numberLocationSublocationInfo
    776503SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.