Number of the records: 1
Veľtrhy a ich marketingové funkcie
Title Veľtrhy a ich marketingové funkcie : úspešná prezentácia firmy na veľtrhu Author info Marek Baluška Author Baluška Marek Issue data Nitra : Stredisko prípravy katalógov a tlače , 2001. - 163 s. ISBN 80-967796-3-X Document kind príručky praktické Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti Keywords veľtrhy * marketing * firmy * adresáre * marketing mix * výstavy * rozpočty * organizácia * reklama * propagácia * infraštruktúra * spolupráca podnikov * spolupráca cezhraničná * údaje štatistické * informácie * porovnanie medzinárodné * Európa * Ázia * Afrika * Austrália * SVE * Slovensko * Česko Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 776503
book
Call number Location Sublocation Info 776503 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1