Number of the records: 1  

Razantní růst nákladů na reklamu?

  1. Title Razantní růst nákladů na reklamu?
    Author infoL. Šíšová
    Author Šíšová L.
    Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 9 (1997), s. 6-9. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords A-Connect * výskum trhu * médiá * rozhlas * televízia * tlač * reklama * výdavky * Česko * Slovensko * Maďarsko * Poľsko * produkt domáci hrubý * 1990-1997
    AnnotationSpráva z výskumu spoločnosti A-Connect, týkajúca sa výdavkov na reklamu v Českej republike. Celková čiastka investícií do reklamy v jednotlivých médiách. Vývoj celkových investícií do reklamy v jednotlivých mesiacoch od januára do júna 1996 a 1997 v mil. Kč. Porovnanie výdavkov na reklamu s hrubým domácim produktom od roku 1990 - 1997. Porovnanie rastu reklamy a hrubého domáceho produktu na Slovensku, v Maďarsku a Poľsku. Desať najväčších spoločností podľa investícií do inzercie v prvom polroku 1996 a 1997. Top 10 značiek podľa investícií do reklamy. Rozloženie inzercie podľa segmentov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.