Number of the records: 1  

Láhev nebo dudlík 21. století?

  1. Title Láhev nebo dudlík 21. století?
    Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 2 (1998), s. 22. - Praha : Strategie Praha, 1998. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * deti * marketing priamy * reklama * spotrebitelia * prieskum spotrebiteľský * prieskum trhu * prieskum potrieb * Veľká Británia
    AnnotationObjem obchodu s detským tovarom za rok 1996 vo V. Británii. Zákaznícke skupiny matiek podľa veku. Najpredávanejšie produkty pre deti. Stiuácia na trhu s detskými potravinami. Trh s detskými a materskými potrebami od firiem Johnson & Johnson a Procter & Gamble. Podiel nákladov na nadlinkovú a podlinkovú reklamu. Výhody databázového marketingu. Riešenie otázok logistiky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-2


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.