Number of the records: 1  

Postoje podnikovej praxe a odbornej verejnosti v Slovenskej republike k marketingu

  1. Title Postoje podnikovej praxe a odbornej verejnosti v Slovenskej republike k marketingu
    TranslationAttitudes of Business Practice and the Professional Public in the Slovak Republic towards Marketing
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 46, č. 2 (1998), s. 307-319. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1998. ISSN 0013-3035
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * Slovensko * podnik * štruktúra organizačná * výskum trhu * prieskum informačný * dotazníky
    AnnotationCiele výskumného projektu Analýza úrovne uplatňovania marketingu na Slovensku. Dotazníkový prieskum orientovaný na posúdenie znalostí a stupňa implementácie marketingu v súbore 74 podnikov. Formalizácia a inštitucionalizácia marketingu. Vývoj jednotlivých marketingových nástrojov v slovenských podnikoch. Uplatňovanie marketingu a jeho odlišný vývoj v jednotlivých typoch podnikov.
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - BOOKS
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.