Number of the records: 1
Plánovanie inside-out
Title Plánovanie inside-out . 1 Author info Milan Lechnický Author Lechnický Milan Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 9 (September 1998), s. 28. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * plánovanie * komunikácia marketingová * plánovanie strategické * plán marketingový * modely Annotation Používanie dvoch modelov plánovaní v oblasti marketingu ako aj v oblasti marketingovej komunikácie. Tradičné plánovanie tzv. inside-out (zvnútra von) a nové, outside-in (zvonka dnu). Postup plánovacieho procesu inside-out, ktoré sa začína producentom, značkou, výrobkom, či službou a končí sa spotrebiteľom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 7-12
article
Number of the records: 1