Number of the records: 1  

IBM - kroky k úspechu

  1. Title IBM - kroky k úspechu
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 1 (Január 1999), s. 10. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Keywords technológie informačné * IBM * história * počítače osobné * zmeny organizačné * stratégia podniková * komunikácia marketingová * logo * reklama
    AnnotationHistória firmy IBM spätá s osobou Thomasa J. Watsona. Počiatky spoločnosti NCR, neskôr CTR a napokon IBM. Obdobie zmien v rokoch 1952-1956. Uvádzanie nových produktov na trh v oblasti počítačovej techniky v 60. rokoch. Kríza spoločnosti IBM v roku 1992-1993. Marketingová komunikácia. Výdavky na reklamu IBM. Vývoj loga IBM.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.