Number of the records: 1  

Všechno se točí kolem zákazníka

  1. Title Všechno se točí kolem zákazníka
    Source document Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. Č. 6 (1999), s. 26-27. - : České a slovenské odborné nakladatelství Praha, 1999. ISSN 1210-4094
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords maloobchod * siete obchodné * hypermarkety * spoločnosti obchodné * zákazníci * zamestnanci * motivácia pracovná * konkurencieschopnosť * uchovávanie dát * obrat maloobchodný * zisk obchodný * trh zahraničný * akvizícia * fúzie * kvalita * ceny maloobchodné
    AnnotationNástup americkej spoločnosti Wal-Mart na nemecký trh v roku 1997 a panika, ktorú spôsobil v nemeckej obchodnej sfére vďaka svojej stratégii nízkych cien a vysokej kvality. Prístup Wal-Martu k zamestnancom a k ich motivácii. Zákazník cieľom všetkých snažení. Technika evidencie a ukladania dát vo Wal-Marte. Obrat a zisky Wal-Martu v posledných rokoch. Účasť Wal-Martu na iných zahraničných trhoch. Snahy konkurencie vyrovnať sa Wal-Martu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.