Number of the records: 1
Vplyv globalizácie na tvorbu podnikových stratégií
Title Vplyv globalizácie na tvorbu podnikových stratégií Translation Globalization impacts on companies strategies Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document IBC. International business cooperation. Roč. 12, č. 2 (2001), s. 10. - Bratislava : INFORMEX, 2001 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords globalizácia * stratégia marketingová * stratégia podniková * štandardizácia * marketing strategický * spoločnosti nadnárodné * trh svetový Annotation Pojem globalizácia podľa Teodora Levitta. Moderný globálny podnik a filozofia multinárodných spoločností. Hodnotenie predností a nedostatkov globálneho marketingu. Štyri dimenzie globálneho marketingu a niektoré problémy jeho prispôsobenia a miery štandardizácie: 1. Podnikové funkcie. 2. Ponukové portfólio. 3. Elementy marketingového mixu. 4. Územné celky. Argumenty na podporu štandardizácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 1-4
article
Number of the records: 1