Number of the records: 1
Ekomanagement a ekomarketing - nové jevy ve strategii firmy
Title Ekomanagement a ekomarketing - nové jevy ve strategii firmy Author info Robert Chlebik Author Chlebik Robert Source document Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 10, č. 4 (2002), s. 112-119. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2002. ISSN 0572-3043 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing environmentálny * stratégia podniková * ochrana prostredia životného * environmentalistika * spotrebitelia * výrobcovia Annotation Degradácia životného prostredia a rast svetovej ekonomiky. Zmena firemnej politiky vo vzťahu k životnému prostrediu. Príklady inovatívneho ekomanažmentu. Motivácia a použitie environmentálneho marketingu vo firmách. Ciele environmentálnej strategickej aliancie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-4
article
Number of the records: 1