Number of the records: 1  

Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb

  1. Title Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb
    Author infoMarian Gúčik a kolektív
    Author Gúčik Marián Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
    Issue dataBanská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici , 2009. - 120 s. : obr., príl., sch., slovník, tab.
    ISBN978-80-8083-839-3
    NoteBibliogr. odkazy. - Vysokoškolské skriptá Ekonomickej fakulty UMB v Banskej Bystrici.
    Document kindacademic publications
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords podnik služieb * zákazníci * sťažnosti * riadenie * manažment * reklamácie * normy ISO * spokojnosť zákazníkov * štúdie prípadové
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number842152

    Call numberLocationSublocationInfo
    842152SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only